4. mai 2013

HVEM ER DE, ALLE SAMMEN?

Etter å ha surfet meg rundt på utrolig mange flotte interiørblogger, har jeg innsett to ting:
1.  Jeg vet for lite om hvem disse designerne som mange referer til, er.... 
2. Gurimalla, så fort tida flyr når man er på oppdagelsesferd i bloggeland!

For å ta punkt 2 først, så er det vel ikke så mye å gjøre med det, annet enn å se på det som kvalitetstid og avslapning. Må vel være bedre enn å sitte bare foran tv-en..? 


Når det gjelder punkt 1, så har jeg hermed bestemt meg for å utvide min horisont. En designer/arkitekt/kunstner av gangen skal få presentere seg for meg, slik at jeg vet litt mer om hva de står for. Aldri gærn´t å lære noe nytt, vel? 


Siden det nå er kvelden og vel så det, så starter prosjekt "Horisontutvidelse" i morgen. Tror jeg skal starte med designeren av denne, jeg:



"Syver´n"  Foto: Arkines, lånt fra Wikipedia






















God natt til alle sammen! :-)



Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...