21. mai 2013

PINSA VÅR 2013

Herlige dager fylt med masse uteaktivitet, solbrente fjes, armer og nakker; slik kan pinsa 2013 oppsummeres for vår del. 

Vi har etter sterkt påtrykk fra de yngre i familien omsider fått opp trampolina - noe som har en veldig positiv effekt... Nå vet vi oftest hvor de to eldste ungene befinner seg! Minstemann er jo ikke så veldig mobil foreløpig, så han er enklest å holde styr på. 

Ellers har pappa Atle fått testet at motorsykkelen faktisk starter og fått ivrig hjelp til å vaske og pusse klar til eventuell utfart. Ungene mente at mamma og pappa måtte ta seg en kjærestetur med motorsykkelen snart. Og det kan da mamma´n gjerne bli med på, men fortrinnsvis i godt og tørt vær..! Vi får se hva kveldene kan føre med seg framover. Grillen danket ut komfyren på kokkeleringsfronten, og det smakte aldeles himmelsk med mat på terrassen. 




Testet forskjellige gratis fotocollage-app´er - 
tror den jeg har prøvd nedenfor, CollageFactoryFree blir en favoritt. 

2.pinsedag har ikke bydd på like knallgodt vær, men det har da vært oppholdsvær og varmt deler av dagen, så vi har nytt uteliv i dag også. En liten skogsvandring med naturopplevelser har vi også fått til, før ettermiddagen bød på lekebesøk for Agnes Kristine og Henrik. Og da går selvsagt tida altfor fort..! 

I morgen drar farmor sørover til Vestfold igjen, men hun har sagt seg villig til å passe ungene om et par ukers tid, da mannen og jeg er invitert til bryllupsfest hos et vennepar - hurra! :-)








Follow on Bloglovin

2 kommentarer :

  1. Hei du :)
    Så koselig at du la igjen et lite spor hos meg og ville være med på min giveaway :)
    Her er det stormsol og knall blå himmel, men jeg sitter inne å jobber :/ Men skal komme meg ut nå snarest!
    Ha en strålende dag i regnet da, kos deg med en kopp te eller noe! ;)
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder ♥

    Kjempekoselig at du er med i konkurransen min! Masse lykke til i trekningen!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett

Veldig koselig om du legger igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...