29. mai 2013

VI SKAL I BRYLLUP!

P
å lørdag skal vi i et litt utradisjonelt bryllup, men det passer helt klart bruden og brudgommen. De er ivrige hestemennesker begge to, og det var en hest som førte dem sammen, så hva er vel mer passende enn å holde bryllupsfesten i ridehuset de har bygd opp hjemme? Som bruden selv sa det - her blir det rom for hæla i taket, men jeg anbefaler ikke stiletthæler..! 


Gleder meg veldig til festen, men også til å se vielsen først på dagen. Må innrømme at jeg også gleder meg til bryllupsfeiringen av en annen grunn - det er første gang mannen og jeg skal være borte fra ungene ei natt etter sistemann ble født i august i fjor. Det er lov å nyte litt alenetid innimellom, ikke sant? Tre gode ting i ett - rene Kinderegget med andre ord! 


Men jeg har også tatt på meg å lage gratulasjonskortet som skal følge bryllupsgaven fra oss og to andre kolleger av bruden. Må finne litt inspirasjon i kveld. Noe sier meg at det ville være passende å la en hest inngå i dekoren? :-)


  Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...