14. juni 2013

FREDAGSFØLELSE!

Tenk da har jeg allerede vendt tilbake til arbeidslivet i tre hele dager. Litt vemodig etter en veldig koselig mammapermisjon sammen med lille Herman fra juli i fjor, men samtidig så er det jo godt å treffe gode kolleger igjen. 

De to forrige gangene jeg har vendt tilbake etter mammapermisjon har jeg startet opp igjen i 100 % stilling med en gang. Det har gått helt fint, men denne gangen har mannen og jeg kommet fram til at det kan være godt å jobbe 80 % i ett års tid i først omgang. Med eldstemann på skolen og to i barnehage, og begge foreldre i jobber med lang kjøreveg (40 min hver vei), så kan nok dagene bli lange nok for både små og store. Vi får prøve oss fram og se hvordan det går til høsten. Først skal mannen og Herman kose seg hjemme i permisjon ei stund, og så skal vi feriere litt. Vi skal kose oss på hytta vår og ta spontane utflukter etter vær og innfall, før høstens alvor begynner. :-) 

Det ser i alle fall ut som gutta koser seg så langt!

Glade gutter på skogstur!

I helga håper vi på fint vær, slik at vi kan være mye utendørs - vet det er ei snuppe som gjerne kunne tenkt seg å få satt det gamle lekehuset vårt i stand blant annet. Plenen gror vel også godt og trenger litt pleie... Eller rett som det er, ender vi opp med å gjøre noe helt annet i en helg uten konkrete planer. 

God helg!


Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...